Подробиці

Спектакль «Косметика ворога» (за п’єсою Амелі Нотомб) зіграють у Закарпатському облмуздрамтеатрі 13 червня о 19:00.

Головні ролі зіграють Остап та Дмитро Ступки. Режисер-постановник вистави —  Антон Меженін; художник-постановник — Алія Меженін, композитор —  Олександр Ходченко; Продюссер — Олег Шпанчук.

Квитки можна придбати у касі драмтеатру, онлайн: https://uzhgorod.karabas.com/ua/kosmetika-voroga-4.  Інформація за телефоном: 099 319 26 20

 

Декілька причин піти на виставу «Косметика Ворога»:

  1. На відміну від багатьох антрепризних вистав ви потрапите на якісну світову драматургію написану баронессою Амелі Нотомб для Алена Делона. Це психологічний трилер про кожного з нас, за формою Тарантинівського екшену.
  2. Таку драматургію під силу осягнути не кожному. За неї бралися Костянтин Райкін, в нашій країні прем’єра відбудеться вперше, розкриваючи безмежний акторський діапозон Народного артиста Остапа Ступки.
  3. Вистава народжується великою командою. Авторську музику Олександра Ходченкова можна почути лише в Лондоні та в нашій виставі. Художник Алія Байтенова найпопулярніший сьогодні сценограф яка працює в Києві. Чернигові, Харкові. Очолює постановчу групу молодий художній керівник Сумського театру імені Щепкіна Антон Меженін.

Він ввічливо піднімає капелюха: «Текстор Тексель, голандець». «Летючий голандець?» — пролітає в Вашій голові недоречний жарт. Цей Тексель вкрай нав`язливий тип – чіпляється до Вас з дурними розповідями, наприклад про те, що в дитинстві він куштував їжу для котів. Для чого Вам це знати?

Ваш рейс переносять, невідомо скільки ще чекати літак, Ви дуже нервуєте, Ви дико роздратовані, злість починає переповнювати, та більш за все інше відчуваєте в собі неясну тривогу. Щось не так з цим…як його? «Текстор Тексель», — нагадує співрозмовник. Тут Ви розумієте, що справи кепські, бо вчасно не згадали: мовчання – золото. Тепер Вам нікуди від Текселя не подітися.

Чи можна втекти від долі?  Чи можна відвернути неминуче?

Ми старанно латаємо діри власної душі, намаємось забути про відповідальність за наслідки скоєного, використовуємо косметику всього лишень задля зовнішнього лиску, обманюючи самого себе впусту.

«Пекло – це інші», — стверджував в одноіменній п`єсі класик екзестенціалізму Жан-Поль Сартр.

«Пекло – це ти сам», — доводить «Косметикою ворога»  бельгійська письменниця Амелі Натомб.